احساس عشق
سروده های عاشقانه
(اشعار, متن, دوبیتی, خاطره, داستان,پیام و عکس های عاشقانه)
شنبه 21 آبان 1390برچسب:, :: :: نويسنده : حسین علیزاده (خاموش)

 

برایت از احساسم مینویسم، بخوان

 برایت از عشق میگویم ،همیشه با من بمان

برایت از احساسم مینویسم، بخوان

 برایت از عشق میگویم ،همیشه با من بمان

 من که برایت مانده ام ، تو نیز همیشه برایم بمان

 من که خیلی بی وفایی دیده ام ، تو دیگر بی وفا نباش

 حس کن مرا ، ببین که چه احساس عاشقانه ای به تو دارم

 من که جز تو کسی را ندارم ، من که جز تو کسی را دوست ندارم

 تو را از جنس خودم میدانم ، بدان که همیشه با تو وفادار میمانم

 ارزش تو را بالاتر از عشق میدانم ، من که همیشه از دلتنگی تو گریانم

 برایت از احساسم مینویسم ، با احساستر از همیشه بخوان

 برایت از عشق سخن میگویم ، عاشقانه تر از گذشته گوش کن

 ببین حال مرا ، این قلب مجنون مرا ، ببین که من در روزهای تنهایی اینگونه نبودم ،

 آنگاه که تو را دیدم بیمار شدم ، از درد عشق شکسته شدم

 حالا دوای این دردهایم تویی ، همدم و همزبان دل تنهایم تویی

 بگو از عشق برایم ، میخواهم بشنوم صدای مهربانت را ،

 بگو از عشق برایم ، میخواهم آرام کنی دل پر از گناهم را

 این همان نواست ، این همان صدای آشناست

 همان صدایی که با آن به اوج عشق میرسم.

 



نظرات شما عزیزان:

نبی سخیزاده
ساعت10:14---22 آبان 1390
سلام حسین جان به امید موفقیت تان

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 267
بازدید کل : 44414
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 96
تعداد آنلاین : 1



bahar22

كد پرواز پرندگان

كد عكس تصادفی

.

.





تعبیر خواب آنلاین

فال امروز